Rumores Caos
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Re: Rumores Caos
Espero que ahora te gusten mas. LA idea no es mala. Te quitan todos los demonios puros y te dejan los poseidos
Tengo ganas de ver el codex en conjunto
Tengo ganas de ver el codex en conjunto
stupendoman- Mensajes : 2120
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Parece basura codex 2... no me lo puedo creer. Y yo que estaba deseando hacerme un ejército de Mil Hijos otra vez con exterminadores y eso...
Invigilius- Mensajes : 185
Fecha de inscripción : 23/09/2011
Re: Rumores Caos
Supuesta lista de las salidas de ahora de agosto:
Glandalf- Mensajes : 987
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 37
Re: Rumores Caos
La verdad Kike es que no me gustan nada,pero nada de nada los rumores del caos.Tomar como base el codex actual que es una mierda,y mejorarlo,solo me indica que seguira siendo una mierda comparado con el de tercera edicion que de verdad si que te dejaba hacerte la legion que querias.
Y pienso,que si querian mejorar el codex del caox,lo tenian que haber hecho hace años.A mi parecer 1 mes despues de que sacaran el codex actual.
Este codex del caos,siendo el primero de sexta edicion y por tanto es el que habra durante toda la edicion,de momento no me dice nada.No se en que se diferencia de un codex de caballeros grises o angeles sangrientos por ejemplo.
Y los cultos,son una bazofia.Marines de plaga mas caros,los mil hijos igual de coste pero siguen con la regla de avance sistematico que ahora solo trae desventajas,los de slaanesh otra mielda,y los berserkers simplemente cambian 2 ataques a la carga,por +1F y +1I.Eso si,seran un punto mas baratos,porque siguen siendo inutiles
Los marines basicos,un mierdon enorme.
Y el que haya unidades con coraje ahora mismo ni comparacion con el no conoceran el miedo.
Los dread siguen siendo subnormales.
No hay exterminadores de culto y los actuales son mas caros,y casi seguro que el reaper cannon seguira apestando a 25 puntos.
Las armas demonios te siguen matando....
No,no me gustan nada los rumores
Y pienso,que si querian mejorar el codex del caox,lo tenian que haber hecho hace años.A mi parecer 1 mes despues de que sacaran el codex actual.
Este codex del caos,siendo el primero de sexta edicion y por tanto es el que habra durante toda la edicion,de momento no me dice nada.No se en que se diferencia de un codex de caballeros grises o angeles sangrientos por ejemplo.
Y los cultos,son una bazofia.Marines de plaga mas caros,los mil hijos igual de coste pero siguen con la regla de avance sistematico que ahora solo trae desventajas,los de slaanesh otra mielda,y los berserkers simplemente cambian 2 ataques a la carga,por +1F y +1I.Eso si,seran un punto mas baratos,porque siguen siendo inutiles
Los marines basicos,un mierdon enorme.
Y el que haya unidades con coraje ahora mismo ni comparacion con el no conoceran el miedo.
Los dread siguen siendo subnormales.
No hay exterminadores de culto y los actuales son mas caros,y casi seguro que el reaper cannon seguira apestando a 25 puntos.
Las armas demonios te siguen matando....
No,no me gustan nada los rumores
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Habra que ver e lcodex final
stupendoman- Mensajes : 2120
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Sip,eso lo tengo muy clarito,me comprare el codex,lo analizare a fondo y despues decidire si me compro alguna miniatura.Y el miercoles veremos si hacen un apaño con los demonios,porque dudo muchisimo que cambien sus reglas de despliegue,tiene pinta de una actualizacion menor y punto.
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Puede que mi reaccion anterior haya sido un poco exagerada, pero realmente esperaba y deseaba casi cualquier otra cosa... Habrá que esperar a la renovación de los Eldars.
Invigilius- Mensajes : 185
Fecha de inscripción : 23/09/2011
Re: Rumores Caos
Ni siquiera lo he visto, que tengo que ducharme y salir para Estalia ya!
P.D: Los plagosos molan un cacho.
P.D: Los plagosos molan un cacho.
Última edición por Glandalf el Jue Jul 26, 2012 5:08 am, editado 1 vez
Glandalf- Mensajes : 987
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 37
Re: Rumores Caos
OOOOO, enorme decepción, los demonios de vuelta a la caja, con lo que me había costado encontrarlos. Sólo reglas para los carros de slaanesh, figuras cojonudas por cierto que quedarán aún mejor cuando Alex las personalice un poco (no esperamos menos de tí siervo del caos). Una lástima que no haya reglas para actualizar el codex, al menos sacamos en limpio la confirmación de que el codex del caos sale en septiembre según parece por la contraportada.
Lo dicho, demonios al armario con los tiránidos...
Lo dicho, demonios al armario con los tiránidos...
Luzbel- Mensajes : 1576
Fecha de inscripción : 23/09/2011
Localización : Averno
Re: Rumores Caos
por a contraportada puede pasar cualquier cosa: Keiros de FInecast en plastico. un numero de la WD KOJONUDO.
stupendoman- Mensajes : 2120
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Tienes razón podría significar que lo siguiente es el codex Tau. Te despistan con los marines del caos y zas, armadura crisis emboscada.
Luzbel- Mensajes : 1576
Fecha de inscripción : 23/09/2011
Localización : Averno
Re: Rumores Caos
Hombreeeeeeeeee cosillas nuevas!!!
Los nurgletes estan que se salen, luego no me gustan mucho los portadores de la plaga abra que verlos en mano.. lo que me ha molao pero mucho... parate que limpie la pantalla.... vale DIOS con el carro jajajajajaja
Lo que viene es un mini suplemento pa los demonios no? abra que echarle un ojo por que se ve que vienen reglas nuevas!!!
Ainsssssssss FERRRRRRR GUARDAME UNA!!!!!
Los nurgletes estan que se salen, luego no me gustan mucho los portadores de la plaga abra que verlos en mano.. lo que me ha molao pero mucho... parate que limpie la pantalla.... vale DIOS con el carro jajajajajaja
Lo que viene es un mini suplemento pa los demonios no? abra que echarle un ojo por que se ve que vienen reglas nuevas!!!
Ainsssssssss FERRRRRRR GUARDAME UNA!!!!!
Squalln1- Mensajes : 432
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Vienen reglas nuevas de solo ciertas unidades,no cambian el despliegue con lo cual no arreglan nada.O en resumen,una mierda WD.
Lo que se ve en la ultima imagen no es el anuncio del codex del caos,sino el starte set,angeles oscuros vs caos.Asique me temo que el codex del caos se va a octubre.Otra chorrada si es asi,porque aparte de pillarme el mini manual,yo al menos hasta tener el codex en mis manos no me gasto 1 euro
Lo que se ve en la ultima imagen no es el anuncio del codex del caos,sino el starte set,angeles oscuros vs caos.Asique me temo que el codex del caos se va a octubre.Otra chorrada si es asi,porque aparte de pillarme el mini manual,yo al menos hasta tener el codex en mis manos no me gasto 1 euro
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
varias cosas, por un lado de puta madre para los demoníacos, por fin portadores de plástico y unos nurgletes mu salaos, lo del carro parece una burrada más, habrá que ver las reglas, por otro lado, menuda mierda de organización tienen esta gente que sacan los ejercitos a pedazos remendando los codex y reutilizando minis del 40k
colt- Mensajes : 136
Fecha de inscripción : 24/09/2011
Re: Rumores Caos
No se, yo hasta que no vea el mini suplemento ese o se habla de su contenido no me pronuncio. Lo mismo parchean las unidades que están peor. A mi los portadores de plaga me gusta, a falta de verlos mejor. Son como los de ahora, pero menos caricaturescos, diría yo, ya digo que no se ve demasiado bien.
Lo que se ve al final es el anuncio de la caja de inicio, que se confirma definitivamente que son AO contra caos.
Lo que se ve al final es el anuncio de la caja de inicio, que se confirma definitivamente que son AO contra caos.
Glandalf- Mensajes : 987
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 37
Re: Rumores Caos
Ya se saben las reglas,hay un carro en ataque rapido,60 puntos,por cada punto de casco hace D6 impactos de F4.El carro de cuartel general como tiene 4 puntos de casco,son 4d6.Tienen 11/11/10 de blindaje
Los incineradores,10 puntos mas baratos con opcion de personaje,pero creo que ya solo tienen salvacion 5+.
Los aulladores,hacen un unico ataque vectorial que se resuelve desde donde terminan movimiento,tienen 2A,2H y F5 con fp2 y tiran 2d6 para penetrar vehiculos.Son mas caros eso si.
En resumen solo han parcheado las unidades nuevas que ponen a la venta.
Los incineradores,10 puntos mas baratos con opcion de personaje,pero creo que ya solo tienen salvacion 5+.
Los aulladores,hacen un unico ataque vectorial que se resuelve desde donde terminan movimiento,tienen 2A,2H y F5 con fp2 y tiran 2d6 para penetrar vehiculos.Son mas caros eso si.
En resumen solo han parcheado las unidades nuevas que ponen a la venta.
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Los incineradores por lo que he investigado por ahi tienen aparte de valer ahora 23 pts creo... tienen 3H e I4.
Los carros abra que bien las reglas por que he leido por ahi que la picadora grande hace muuuuuuucha pupa. Pero claro aver si mañana llega el suplemento y veremos que pasa.
Los carros abra que bien las reglas por que he leido por ahi que la picadora grande hace muuuuuuucha pupa. Pero claro aver si mañana llega el suplemento y veremos que pasa.
Squalln1- Mensajes : 432
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Joder, los incineradores, una de las pocas unidades que van bien y la mejoran, y el resto que están hechas una mierda, agua.
Glandalf- Mensajes : 987
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 37
Re: Rumores Caos
Que pedazo contraportada la de Kairos. Esa es la portada de la novela de tejedestinos de black library, como mola
Y el carro de Slaanesh, es precioso, que grande se ve no ?? muchos pinchos para triturar, me gusta xD
Ya caera para aliados de mis marines del caos
Y el carro de Slaanesh, es precioso, que grande se ve no ?? muchos pinchos para triturar, me gusta xD
Ya caera para aliados de mis marines del caos
Caos- Mensajes : 255
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 36
Re: Rumores Caos
Wapísimos los Portadores de plaga
colt- Mensajes : 136
Fecha de inscripción : 24/09/2011
Re: Rumores Caos
Mira hombre,hoy un rumor del caos que si que me gusta.
Dependiendo de las opciones del señor de la guerra (psi o comandante) las opciones de linea se van abriendo,por lo que es posible tener motos o mochilas en linea,o dar infiltracion a las tropas para asi al menos poder representar las legiones decentemente,aunque no sean legionarios propiamente dichos.
Eso si,a Khan lo han jodido,porque lo que tiene ahora es un 2+ para rechazar a la bruja,cosa que no funciona contra un arma psi,cagada total.
Ah y ya de paso un rumor confirmado,habilidades especificas de los señores de la guerra del caos,solo teneis que ir al update de FW de los personajes,y mirar zufhor y necrosius
Dependiendo de las opciones del señor de la guerra (psi o comandante) las opciones de linea se van abriendo,por lo que es posible tener motos o mochilas en linea,o dar infiltracion a las tropas para asi al menos poder representar las legiones decentemente,aunque no sean legionarios propiamente dichos.
Eso si,a Khan lo han jodido,porque lo que tiene ahora es un 2+ para rechazar a la bruja,cosa que no funciona contra un arma psi,cagada total.
Ah y ya de paso un rumor confirmado,habilidades especificas de los señores de la guerra del caos,solo teneis que ir al update de FW de los personajes,y mirar zufhor y necrosius
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
En Faeit han respondido muchas preguntas del próximo codex del caos,las he organizado para mejor lectura.
As of July 25th, CSM book is set to release in September along with the starter (though not the same week).
I haven't read any special character adjusting the allies chart. Most named characters are the same, but overall a point reduction.
Abbadon is the same points and does not make terminators troops. Abadon is AP2, Daemon Weapons are AP3
Kharn strikes at initiative 5, and he gained armour bane. He's AP3, but for every model he kills (not wound inflicted) he makes an additional attack at initiative 1. Kharn still hits friendly models .Not quite the same as warrior born as it doesn't keep growing, but it's very devastating for someone with 8 attacks on the charge. 2+ Deny the witch
Ahriman is mastery 4, can cast multiple powers per turn, gets access to almost all lores and has a default psychic attack much like smite but longer range that he can use in addition to his normal psychic powers per turn.
Daemon princes are jump if they have wings.
Undivided Lords get Inspiring Presence command trait, and improved reserve manipulation.
The only impact on Marks is that HQ models make corresponding cult units Troops. Marks are the same, except Khorne which is Rage, not +1 attack and has a point decrease.. Mark of Tzeench on an HQ is +1 (so you can upgrade all the way to rank 3). Marks range from 10-50 points, Icons range from 10-40 points. Terminators pay 50% more. Taking an icon if you already have a mark costs an extra 20 points.
There is a piece of wargear that lets you reroll up to your mastery in dice after you have rolled, but only each dice once
Yes icons prevent scatter. Yes daemons can be summoned to your CSM icons if you have a dark apostle.No one comes with icons by default, cult troops get marks by default.
Psychic powers are rolled. There are 2 debuff spells in Nurgle and Slaanesh, 2 buff spells in Slaanesh
The "eye of the Gods" table is actually several tables. First you roll to see what table you roll on, then you roll what you get after winning a challenge, killing a monstrous creature or walker, or annihilating a unit in close combat. One of the tables is Daemonic Gifts. The chart is 6 charts of 6 options.Possessed get to buy (not roll) up to 3 boons from the table.
Noise marines are overall a little bit cheaper. Sonic Blasters are 36" salvo now. Aspiring champions have access to a whip that prevents enemies from denying challenges. Other weapons are the same.
Thousand Sons come with an Aspiring Sorcerer in their basic 5 before adding more Rubric marines. 150 points for 4 Rubric marines and 1 Aspiring Sorcerer. Unit size 4-19. 20 points per Rubric. Still slow and purposeful, unless the sorcerer is alive then relentless. Rubric marines are 1W, 4++ Thousand Son squads are rank 1. HQ sorcerer are rank 1, can be upgraded to 2.
khorne berserkers are AP5.Skull Champions can take collars that give the squad and any vehicle it's embarked in a 5+ .DtW Berzerkers are 105+21/berserker.5-20 in size. berzerkers are 2 attacks, rage, furious charge, frag and krak grenades, bolt pistol / khornate weapon (ap5 in close combat). They're 5 attacks at str5 ap5 each on the charge. They can also upgrade to have chainfists in the form of 2 handed chain-axes
Plague Marines. They are 120 for 5, + 24 for more .Poisoned only in melee. Can throw their blight grenades to reduce enemy movement speed to 2d6 pick the highest, or if already rolling d6 for whatever reason (i.e. cover, charging) pick the lowest
Cultists are 4 points each and come in squads of 10-30. They can have any combination of autoguns (str3 ap-) or auto pistol ccw (str 3 ap-) They can take special weapons, but not heavy weapons. they respond very well to dark apostles getting an extra benefit when one is in their unit. cultists cannot platoon, but you can take up to 30 of them in the first place
Zombie cultists aren't scoring and cannot be joined by Characters (even with the mark of nurgle)
Raptors still have access to special weapons, only the aspiring champion can take special melee weapons. They are reduced in points.
The Night Lord's raptors are a lot like vanguard (they cannot charge on deep strike though), but they have 2 attacks base + dual power weapons (ap3) with the shred special rule and are 35 points each.
Basic CSM are 70 for 5, 14 for each additional marine. Aspiring Champion is a 10 point upgrade. Come with bolter/bp/ccw For every 5 models in the squad you get a special weapon. If the squad is 10 or more, one model can exchange a flamer(5 pts) for a Heavy Bolter, meltagun(10 points) for an Autocannon or Missile Launcher or a plasmagun(15 points) for a Lascannon.
Havocs, CSM and chosen squads can take autocannons
What do the melee obliterators get weapon-wise? str5/t5, 2+/5++, Once per turn can combination of 2:power weapon, power fist, lightning claw.Each mauler chooses individually .Maulers are elites, Obliterators are heavy support. You can have both.1-3. Maulers cannot deep strike, but are not slow and purposeful.
Bikes get nothing new, just CSM on bikes with combi-bolters instead of bolters. No way to get bikers as troops.
I don't know about upgrades being finecast. I know that there is intent to upgrade the basic CSM box to support all the cult troops to be able to achieve any of the weapon combinations from the entries (including everyone having soundblasters).
No drop pods
Dedicated transports get the mark of the unit they're bought for, for free. Only units with the same mark can ride in it, (so be careful). Undivided vehicles can transport anyone. Other vehicles may buy them. An example would be the mark of khorne on a predator, which gives it a dozer blade at no additional cost, and allows it to roll d6 wounds on a unit it tank shocks
No new turret options for predators.
The flyer you get is retardedly good at blowing up things that are zooming. 12/11/10,170 points,Fast attack .It has a ranged attack
The siege engine has a melta blast template.
Daemonicly possessed vindicators I think will be in every list, with their ability to potentially regenerate destroyed weapons at start of the chaos player's turn
Can dreds take marks and if so are they cool.Yes and yes. The mark of khorne for instance gives it Rage and a unique weapon option much-like blood talons except it's a giant rotary saw
There is a new land raider, it's a lot like a crusader. New one can ram fortifications and you can launch an assault on the occupants, except that you don't consolidate at the end, you remain locked in combat. If the enemy unit flees they immediately exit the terrain. If the door is blocked (by your land raider for instance), they count as having been caught ala Sweeping Advance
How many troops can our land raiders carry? for the basic, 16 for the new one.
There is a sound-based vehicle upgrade but it's more of a Word Bearers item than Slaanesh.
There are no new fortifications but there is a unique upgrade to fortifications
As of July 25th, CSM book is set to release in September along with the starter (though not the same week).
I haven't read any special character adjusting the allies chart. Most named characters are the same, but overall a point reduction.
Abbadon is the same points and does not make terminators troops. Abadon is AP2, Daemon Weapons are AP3
Kharn strikes at initiative 5, and he gained armour bane. He's AP3, but for every model he kills (not wound inflicted) he makes an additional attack at initiative 1. Kharn still hits friendly models .Not quite the same as warrior born as it doesn't keep growing, but it's very devastating for someone with 8 attacks on the charge. 2+ Deny the witch
Ahriman is mastery 4, can cast multiple powers per turn, gets access to almost all lores and has a default psychic attack much like smite but longer range that he can use in addition to his normal psychic powers per turn.
Daemon princes are jump if they have wings.
Undivided Lords get Inspiring Presence command trait, and improved reserve manipulation.
The only impact on Marks is that HQ models make corresponding cult units Troops. Marks are the same, except Khorne which is Rage, not +1 attack and has a point decrease.. Mark of Tzeench on an HQ is +1 (so you can upgrade all the way to rank 3). Marks range from 10-50 points, Icons range from 10-40 points. Terminators pay 50% more. Taking an icon if you already have a mark costs an extra 20 points.
There is a piece of wargear that lets you reroll up to your mastery in dice after you have rolled, but only each dice once
Yes icons prevent scatter. Yes daemons can be summoned to your CSM icons if you have a dark apostle.No one comes with icons by default, cult troops get marks by default.
Psychic powers are rolled. There are 2 debuff spells in Nurgle and Slaanesh, 2 buff spells in Slaanesh
The "eye of the Gods" table is actually several tables. First you roll to see what table you roll on, then you roll what you get after winning a challenge, killing a monstrous creature or walker, or annihilating a unit in close combat. One of the tables is Daemonic Gifts. The chart is 6 charts of 6 options.Possessed get to buy (not roll) up to 3 boons from the table.
Noise marines are overall a little bit cheaper. Sonic Blasters are 36" salvo now. Aspiring champions have access to a whip that prevents enemies from denying challenges. Other weapons are the same.
Thousand Sons come with an Aspiring Sorcerer in their basic 5 before adding more Rubric marines. 150 points for 4 Rubric marines and 1 Aspiring Sorcerer. Unit size 4-19. 20 points per Rubric. Still slow and purposeful, unless the sorcerer is alive then relentless. Rubric marines are 1W, 4++ Thousand Son squads are rank 1. HQ sorcerer are rank 1, can be upgraded to 2.
khorne berserkers are AP5.Skull Champions can take collars that give the squad and any vehicle it's embarked in a 5+ .DtW Berzerkers are 105+21/berserker.5-20 in size. berzerkers are 2 attacks, rage, furious charge, frag and krak grenades, bolt pistol / khornate weapon (ap5 in close combat). They're 5 attacks at str5 ap5 each on the charge. They can also upgrade to have chainfists in the form of 2 handed chain-axes
Plague Marines. They are 120 for 5, + 24 for more .Poisoned only in melee. Can throw their blight grenades to reduce enemy movement speed to 2d6 pick the highest, or if already rolling d6 for whatever reason (i.e. cover, charging) pick the lowest
Cultists are 4 points each and come in squads of 10-30. They can have any combination of autoguns (str3 ap-) or auto pistol ccw (str 3 ap-) They can take special weapons, but not heavy weapons. they respond very well to dark apostles getting an extra benefit when one is in their unit. cultists cannot platoon, but you can take up to 30 of them in the first place
Zombie cultists aren't scoring and cannot be joined by Characters (even with the mark of nurgle)
Raptors still have access to special weapons, only the aspiring champion can take special melee weapons. They are reduced in points.
The Night Lord's raptors are a lot like vanguard (they cannot charge on deep strike though), but they have 2 attacks base + dual power weapons (ap3) with the shred special rule and are 35 points each.
Basic CSM are 70 for 5, 14 for each additional marine. Aspiring Champion is a 10 point upgrade. Come with bolter/bp/ccw For every 5 models in the squad you get a special weapon. If the squad is 10 or more, one model can exchange a flamer(5 pts) for a Heavy Bolter, meltagun(10 points) for an Autocannon or Missile Launcher or a plasmagun(15 points) for a Lascannon.
Havocs, CSM and chosen squads can take autocannons
What do the melee obliterators get weapon-wise? str5/t5, 2+/5++, Once per turn can combination of 2:power weapon, power fist, lightning claw.Each mauler chooses individually .Maulers are elites, Obliterators are heavy support. You can have both.1-3. Maulers cannot deep strike, but are not slow and purposeful.
Bikes get nothing new, just CSM on bikes with combi-bolters instead of bolters. No way to get bikers as troops.
I don't know about upgrades being finecast. I know that there is intent to upgrade the basic CSM box to support all the cult troops to be able to achieve any of the weapon combinations from the entries (including everyone having soundblasters).
No drop pods
Dedicated transports get the mark of the unit they're bought for, for free. Only units with the same mark can ride in it, (so be careful). Undivided vehicles can transport anyone. Other vehicles may buy them. An example would be the mark of khorne on a predator, which gives it a dozer blade at no additional cost, and allows it to roll d6 wounds on a unit it tank shocks
No new turret options for predators.
The flyer you get is retardedly good at blowing up things that are zooming. 12/11/10,170 points,Fast attack .It has a ranged attack
The siege engine has a melta blast template.
Daemonicly possessed vindicators I think will be in every list, with their ability to potentially regenerate destroyed weapons at start of the chaos player's turn
Can dreds take marks and if so are they cool.Yes and yes. The mark of khorne for instance gives it Rage and a unique weapon option much-like blood talons except it's a giant rotary saw
There is a new land raider, it's a lot like a crusader. New one can ram fortifications and you can launch an assault on the occupants, except that you don't consolidate at the end, you remain locked in combat. If the enemy unit flees they immediately exit the terrain. If the door is blocked (by your land raider for instance), they count as having been caught ala Sweeping Advance
How many troops can our land raiders carry? for the basic, 16 for the new one.
There is a sound-based vehicle upgrade but it's more of a Word Bearers item than Slaanesh.
There are no new fortifications but there is a unique upgrade to fortifications
Yo_soy_el_Caos!- Mensajes : 1102
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Re: Rumores Caos
Los de faeit han listado lo de anoche http://natfka.blogspot.com.es/2012/07/chaos-marine-qna-event-compilation.html#more y es una fuuuulll
Línea hedionda y un culto si llevas la marca adecuada en el jefe. Sin cultos es una porquería. Los zombies no pueden controlar objetivos, kharn no tenía un hacha coño? echa de super-mega-material-ultra-molón, y ahora tiene sólo fp 3, por muchas ostias que meta en iniciativa 5, parece que 8 a la carga y luego una de regalo en iniciativa 1 por cada enemigo muerto, no serán muchas si es personaje desafiable, con fp 3 no me sirveeee. Y los berzerkers de khorne, por diox, que tiemblen los caballeros grises, hay unos nuevos reyes del cuerpo a cuerpo, te cargan, les da el ataque de nervios y te dan un montón de ostias de fp 555555555555555555555555555. Pero no te preocupes que puedes comprarle a un par hachas sierra que pegarán en iniciativa baja para asegurarse de que han muerto todos, no vayamos a darles algo que sirva. Y el dragón es un killer de vehículos listillos que vuelan alto. Lo único bueno es que todos los demonios pueden usar los iconos.
En definitiva según dice en los mentideros, a GW todavía le dura el ataque de culpabilidad de los caballeros grises y no quieren hacer nada overpower. Cuanto dinero me voy a ahorrar...
Línea hedionda y un culto si llevas la marca adecuada en el jefe. Sin cultos es una porquería. Los zombies no pueden controlar objetivos, kharn no tenía un hacha coño? echa de super-mega-material-ultra-molón, y ahora tiene sólo fp 3, por muchas ostias que meta en iniciativa 5, parece que 8 a la carga y luego una de regalo en iniciativa 1 por cada enemigo muerto, no serán muchas si es personaje desafiable, con fp 3 no me sirveeee. Y los berzerkers de khorne, por diox, que tiemblen los caballeros grises, hay unos nuevos reyes del cuerpo a cuerpo, te cargan, les da el ataque de nervios y te dan un montón de ostias de fp 555555555555555555555555555. Pero no te preocupes que puedes comprarle a un par hachas sierra que pegarán en iniciativa baja para asegurarse de que han muerto todos, no vayamos a darles algo que sirva. Y el dragón es un killer de vehículos listillos que vuelan alto. Lo único bueno es que todos los demonios pueden usar los iconos.
En definitiva según dice en los mentideros, a GW todavía le dura el ataque de culpabilidad de los caballeros grises y no quieren hacer nada overpower. Cuanto dinero me voy a ahorrar...
Luzbel- Mensajes : 1576
Fecha de inscripción : 23/09/2011
Localización : Averno
Re: Rumores Caos
Rafa que fp tienen las armas de los berzerkers de khorne?
Macharius- Mensajes : 1086
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Localización : Mundo Necrópolis Antirancio.
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